Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ - ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ Χ.Α. ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΑΝ.ΕΛ.


ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΞΑΣΕΛΙΔΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΜΟΥ ΤΗΝ 6η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014 ΜΕ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ Χ.Α. κ. ΝΙΚΟΛΑΟ ΛΕΜΟΝΤΖΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΟΝ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙ ΠΟΛΛΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥ <<ΚΟΜΜΑΤΟΣ>> ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ Χ.Α. ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2014, ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΥΜΒΑΝ ΤΗΣ ΜΗ ΕΚΛΕΓΕΙΣΗΣ κ. ΕΛΕΝΗΣ ΖΑΡΟΥΛΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ Β' ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΕΙΣΟΔΟΝ ΤΗΣ ΕΙΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ, ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΜΟΥ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ <<ΚΟΜΜΑ>> ΤΗΣ Χ.Α. ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝ.ΕΛ. ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΜΜΕΝΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΕΡΓΩ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ!!! ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΑΝ.ΕΛ. ΕΣΗΜΕΙΩΘΗ ΤΗΝ 24ην ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015! ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΟΥ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΤΗΣ Χ.Α. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΗΔΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΠΑΤΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΡΚΟΥ!! 

Υ.Γ. ΔΙΑΤΗΡΩ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΕΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

4 σχόλια:

  1. Για την καρέκλα λοιπόν κύριε Γερακόπουλε! Όλα για την καρέκλα! Γι αυτή την πατρίδα τίποτα! Άλλα όμως λέγατε όταν συνομιλούσατε με εκπρόσωπο της μικρής μας κοινότητας των δωδεκαθεϊστών της περιοχής μας όταν ζητούσατε την ψήφο μας. Αλλά εσείς δεν σέβεστε καν τους ανθρώπους αυτούς με τους οποίους συνομιλούσατε προεκλογικά, καθώς φαίνεται και από το κείμενό σας, όπου βάζετε σε πρώτη προτεραιότητα στο λόγο σας "τον τριαδικό θεό" και σε δεύτερη μοίρα την πολύπαθη αυτή "πατρίδα". Ελπίζω ο κύριος Καμμένος του οποίου το κόμμα μάλιστα τώρα ανήκει στην κυβέρνηση, να μη σας εμπιστευθεί ποτέ με κάποια νευραλγική θέση. (fb Πασιθόη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πια καρέκλα; Καρέκλα δεν ειχε στην χρυση αυγη; Γιατι δεν λετε για τον πόλεμο που δεχόταν απο μέσα!!!
    Μακάρι να ειχε αλλον 1 η τοπική της Χ.Α στην λούτσα σαν τον κ.Γερακόπουλο!!! Αλλά ευτυχώς το έσκασε και αυτός!
    Καθίστε μόνοι σας ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ, ο κόσμος σας εχει παρει χαμπαρι και σας κραζει σαν την κλίκα με τα μαύρα!
    Εννοείτε ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ειναι πρώτα και πάνω απο ολα, άλλωστε της Πατρίδος μας την Ελευθερία την οφείλουμε στου Χριστού την Πίστη την Αγία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτόν τον τόπο....με αυτά που πιστεύουν μερικοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είναι επίσημη θρησκεία της ΧΑ ο δωδεκαθεισμός, επίσημη θρησκεία της ΧΑ είναι η Ελλάδα και η Ορθοδοξία απλά ανέχεται και τον δωδεκαθεισμό κάτι που δεν κάνει κανένα απο τα υπόλοιπα ακροδεξιά κόμματα, όσο για τον Γερακόπουλο είναι αξιόλογο στέλεχος και άνθρωπος του αξίζει καλή επιτυχία όπου και αν πάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή